Public Relations oznacza takie komunikowanie się z otoczeniem, które kształtuje pozytywny obraz Twojej firmy. Najprościej rzecz ujmując, praktyczny Public Relations zajmuje się zarządzaniem reputacją.

W nowoczesnym biznesie dobra reputacja jest potężnym narzędziem wspierającym Twoją firmę. Natomiast zła reputacja może kosztować Cie nie tylko dobre imię, ale także klientów i zyski. Wiele z największych autorytetów zajmujących się marketingiem i public relations twierdzi wręcz, że dobra reputacja jest więcej warta dla firmy niż najlepsza nawet reklama.

W naszym serwisie chcemy w przystępny i jasny sposób zaproponować Ci kilka narzędzi i sposobów, które pozwolą Ci zbudować pozytywny wizerunek firmy. Do stosowania wielu technik z zakresu skuteczny Public Relations nie jest Ci potrzebny specjalista. Serią artykułów pragniemy rozpropagować pewną filozofię myślenia, w której firma jest czymś więcej niż tylko relacją kupno-sprzedaż.

Zapraszamy do lektury!