Być czy nie być w Google – oto jest pytanie

 

Odpowiedź na pytanie zadane w tytule jest oczywista. Przygotowaliśmy specjalny raport, wyjaśniający „co”, „jak” i „dlaczego”, warto promować w wyszukiwarce Google. Odpowiada on m. in. na następujące pytania:

 

  • Dlaczego widoczność firmy w Google jest obowiązkowa?
  • Jakie są dostępne najpopularniejsze narzędzia promocyjne?
  • Dla kogo pozycjonowanie, a dla kogo linki sponsorowane?
  • Jakie są zalety poszczególnych form promocji?

 

Raport odkrywa również korzyści z prowadzenia kapmanii równoległej. Zawarto w nim również przykłady case-studies. Zachęcamy do lektury.

http://www.supermarketing.pl/promocja-w-google-w-praktyce-2/

 

więcej

 

Pozycjonowanie dla zielonych – słownik pojęć

 

Dla niektórych oczywiste, dla niektórych jeszcze nie znane – słowa i pojęcia związane z pozycjonowaniem i wyszukiwarkami. Jeżeli nie wiesz czym jest SEO i SEM, to artykuł jest przeznaczony dla Ciebie.

  • Co to jest pozycjonowanie?
  • Czym jest wyszukiwarka?
  • Ranking najpopularniejszych wyszukiwarek
  • Czym są słowa kluczowe?
  • Czym są wyniki wyszukiwania?
  • Co oznaczają terminy PPC, SEO, SEM?
  • Co to jest domena?

Odpowiedzi znajdziesz w artykule: Pozycjonowanie dla zielonych.

więcej