Pytanie, co zrobić, aby utalentowani i zaangażowani ludzie pracowali właśnie w mojej firmie spędza sen z powiek chyba wszystkich pracodawców. Tylko właściwie przeprowadzony proces rekrutacji gwarantuje dostęp do najbardziej kompetentnych ludzi na rynku pracy. Jednym z najważniejszych elementów tego procesu jest rozmowa kwalifikacyjna.

 

Dobry pracownik jest podstawą funkcjonowania firmy. „Super” pracownik jest kluczem do jej sukcesu. Każdy prawdziwy menedżer wie, że ludzie są najważniejszym aktywem firmy. Przekonanie to nabiera jeszcze większego znaczenia, jeśli zrozumiemy, jakich niezwykłych cech wymaga nowoczesne stanowisko pracy. Od pracowników wymaga się coraz większej wiedzy, umiejętności, odpowiedzialności, elastyczności, zaangażowania…

 

Aby wybrać najlepszego pracownika najlepiej najpierw określić cechy, które mogą świadczyć o tym, że mamy do czynienia z „super” pracownikiem. W najbardziej usystematyzowany sposób problem ten potraktował Lou Adler, wybitny specjalista z obszaru Human Resources w swojej książce „Zatrudniaj z głową”. Na kartach tej lektury obowiązkowej dla każdego pracodawców autor przekonuje, że jest możliwe rozpoznanie pewnych szczególnych cech u przyszłego pracownika, które pozwalają sądzić, że będzie on doskonałym nabytkiem, a  Eactive, zajmującej się promocją stron w wyszukiwarkach internetowych.

 

Autorzy serwisu wyrażają pełną zgodę na udostępnianie artykułu w niezmienionej formie na innych stronach internetowych. Warunkiem koniecznym publikacji jest podanie autora artykułu oraz linku prowadzącego do strony www.supermarketing.pl  Jeśli chcieliby Państwo przedrukować wybrany fragment artykułu prosimy o skontaktowanie się z nami w celu uzyskania pozwolenia.