Podstawy pozycjonowania w 9 pytaniach

Pragniemy, abyś Ty także stał sie jednym z ekspertów od e-marketingu i skorzystał z niekończących sie możliwości jakie niesie ze sobą pozycjonowanie serwisów www. W kilku pytaniach zebraliśmy wszystkie najważniejsze informacje, które pozwolą Ci na świadome i bardziej efektywne wykorzystanie z pozycjonowania. 

 

1. Co wyróżnia pozycjonowanie od innych form reklamy?

W porównaniu z tradycyjnymi formami reklamy, takimi jak ogłoszenia prasowe, czy reklama w książce telefonicznej pozycjonowanie wyróżnia o wiele większa efektywność. Przewaga reklamy, Twojej firmy w wyszukiwarce polega na tym, że wyświetla sie ona w odpowiedzi na konkretne zapytanie klienta zainteresowanego właśnie Twoją ofertą. Dodatkowo klient ma natychmiastową możliwość skorzystania z oferty odwiedzając Twoją stronę www. Warto wspomnieć, że w przypadku reklamy w wyszukiwarce w każdej chwili możesz monitorować efekty Twojej promocji. Szczegółowe statystyki, udostepniane przez wiele firm pozycjonerskich pozwolą Ci skutecznie planować Twoją kampanie w Internecie oraz kontrolować wydatki na pozycjonowanie. Innym ważnym powodem, dla którego warto korzystać z tej nowej formy promowania działalności jest masowe wykorzystanie internetu w celu uzyskania informacji na temat produktów i usług.

2. Po co mi pozycjonowanie skoro po wpisaniu nazwy mojej firmy wyświetlam sie w wyszukiwarce na pierwszym miejscu?

Internauci niezwykle rzadko szukają w internecie konkretnych firm lub przedsiębiorstw. W wyszukiwarkach prawie zawsze wpisują nazwy usług i produktów, które ich interesują. Dlatego dobrze wypozycjonoana strona dociera do klientów, którzy nie tylko maja okazję zapoznać się z Twoją firmą, ale także są zainteresowani skorzystaniem z Twojej oferty. Na luksus nie myślenia o pozycji w wyszukiwarce mogą pozwolić sobie jedynie największe firmy i instytucje.

3. Jakie słowo kluczowe będzie najlepsze dla mojego biznesu?

Dobre słowo kluczowe to takie, które sprowadza na Twój serwis, możliwie najwięcej osób zainteresowanych skorzystaniem z Twojej oferty. Najlepiej, jeśli takie słowo precyzyjnie oddaje sens Twojej działalności lub szczegółowo oddaje cechy sprzedawanych przez Ciebie produktów. Pamiętaj, że dobrze dobrane słowa kluczowe są podstawa popularnej strony internetowej. Zachęcamy również do zapoznania się z naszym specjalnym raportem „ Eactive, zajmującej się promocją stron w wyszukiwarkach internetowych.

 

Autorzy serwisu wyrażają pełną zgodę na udostępnianie artykułu w niezmienionej formie na innych stronach internetowych. Warunkiem koniecznym publikacji jest podanie autora artykułu oraz linku prowadzącego do strony www.supermarketing.pl  Jeśli chcieliby Państwo przedrukować wybrany fragment artykułu prosimy o skontaktowanie się z nami w celu uzyskania pozwolenia.